כמה פיצויים אפשר לקבל בתביעות ביטוח?

חברות ביטוח קיימות בכדי לעזור לנו להתמודד עם תקופה ארוכה של קושי שנגרם לנו עקב פגיעה זאת או אחרת. הנזקים שחברות ביטוח מכסות מפניהם הם מגוונים מאוד ויכולים לנוע בין נזקי תאונת דרכים, תאונת עבודה או אפילו מחלה או מום מולד. בישראל קיים מוסד לאומי לביטוח שגם אותו ניתן לתבוע לעיתים ולקבל קצבה מטעם המדינה. אבל כמה כסף אפשר לקבל בתביעות ביטוח? התשובות בכתבה.

 

מה היא תביעת ביטוח?

תביעת ביטוח היא בעצם תביעת חברות ביטוח או ביטוח לאומי או חברות פנסיה שמספקות ביטוח בגין נזק שנגרם לכם, בתנאי שהנזק המדובר מכוסה בפוליסת הביטוח שלכם. המקרים הנפוצים להגשת תביעת ביטוח הם תאונות דרכים, תאונות עבודה ותאונות במתקנים ציבוריים מבוטחים.

בכדי לקבל פיצויים מחברת ביטוח מסוימת, יש להימצא איתה בחוזה ביטוחי ולהיות בטוחים שהמקרה ותחום הפגיעה נופלים תחת ההגדרות של הפוליסה. בישראל לכל אזרח יש ביטוח לאומי ותנאי הפוליסה שלו הם תנאים אחידים בין כל אזרחי המדינה.

 

איך נקבע כמות הפיצוי?

בתביעות ביטוח על נזק קנייני, גובה הפיצוי נקבע על פי כמות הנזק הישיר שנגרם לרכוש. במקרים של נזקי גוף הנושא סבוך בהרבה. נזקי גוף מורכבים מקריטריונים רבים שהמרכזיים ביניהם הם כאב וסבל, אובדן כושר עבודה, הוצאות בגין הפציעה ואובדן ימי עבודה של המטפלים בנפגע. שקלול של כל האלמנטים הללו וחיבור שלהם ביחד יוצר את גובה הסכום שעל התובע לקבל במקרים של תביעות ביטוח.

 

כמה כסף אפשר לקבל בתביעות ביטוח?

הכסף המתקבל בתביעת ביטוח נקרא גם פיצוי. סכומו של הפיצוי יכול לנוע בין אפס שקלים למיליוני שקלים לתביעה. הבדל קיצוני זה נגרם בעקבות מספר גורמים כדוגמת מה היה הנזק שבגינו הוגשה התביעה, עד כמה נזק זה פגע בחייו של התובע, איכות הגשת התביעה והמקצועיות בה נוהלה התביעה.

 

איך למקסם את פיצוי בתביעת ביטוח

בכדי למקסם את הפיצוי בתביעת ביטוח יש לתעד את הנזק בגינו מוגשת התביעה בצורה מקיפה, יש להגיש מסמכים רפואיים או הוצאות לשם התמודדות עם הפציעה כמו פתרונות ניידות, ולהציג גם אובדן ימי עבודה של הנפגע ושל בני משפחתו. בנוסף לכך חשוב לשכור עורך דין מקצועי שמתמחה בנושאי ביטוח ובתביעות ביטוח. עורך דין מקצועי יעזור לכם להגיש את התביעה ולמקסם את הכסף שתקבלו בסופה.

 

את מי תובעים?

במדינת ישראל ישנם גופים רבים שאותם ניתן לתבוע תביעת ביטוח כמו ביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטיות שונות וגופי פנסיה שמספקים ביטוחים מסוגים שונים.

 

אז כמה כסף יצא לי מזה?

תביעה של גוף ביטוחי בכדי לקבל פיצויים היא תהליך מורכב שבמידה ונעשה כראוי יכול להוביל לתשלומי פיצויים ניכרים. תשלומים בגין תביעות ביטוח יכולים להגיע למיליוני שקלים וזאת בהתאם לאופי הפוליסה של המבוטח, אופי הנזק שנגרם לו והפגיעה שאותו הנזק יצר בחייו של המבוטח לטווח הארוך.

כמה פיצויים אפשר לקבל בתביעות ביטוח?

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כמה פיצויים אפשר לקבל בתביעות ביטוח?
עורך דין ביטוחים
כמה פיצויים אפשר לקבל בתביעות ביטוח?

חברות ביטוח קיימות בכדי לעזור לנו להתמודד עם תקופה ארוכה של קושי שנגרם לנו עקב פגיעה זאת או אחרת. הנזקים שחברות ביטוח מכסות מפניהם הם מגוונים מאוד ויכולים לנוע בין