מי יכול לקבל אזרחות רומנית?

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בכל הנוגע לחיפוש פרטים אודות האזרחות הרומנית. אזרחים רבים רוצים לדעת אם הם עומדים בתנאי הזכאות. אנחנו החלטנו לקחת את העניין לידיים ויצאנו לבדוק מי יכול לקבל את האזרחות המבוקשת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו תוך זמן קצר אם אתם עונים על הקריטריונים שקבועים בחוק הרומני.

 

צאצאים של אזרחים רומנים

הכותרת שלעיל הציגה בקצרה את הקריטריון הראשון שמאפשר לקבל את האזרחות הרומנית. נסביר שחוק האזרחות הרומני שנחקק בשנת 1991 קובע שהאזרחות תינתן למי שעומדים באחד מהקטגורית הבאות:

  • אדם שנולד לאזרח רומני בתוך גבולות רומניה
  • אדם שנולד בתוך רומניה ואמא או אבא שלו הם אזרחים רומניים
  • אדם שנולד במקום אחר (מחוץ לשטח רומני) ואחד מההורים שלו מחזיק באזרחות רומנית

אם אתם נכללים באחת מהקטגוריות הללו, עליכם לבדוק שאחד מההורים שלכם מחזיק באזרחות רומנית בימים אלה. כלומר, שהוא לא וויתר עליה בעבר מסיבה כלשהי.

רומא

רוצים אזרחות רומנית? תתחילו לשנן את ההמנון הלאומי

קבלת האזרחות הרומנית מצריכה היכרות קצרה עם השפה הרומנית. נסביר שאינכם צריכים להחזיק באוצר מילים רחב, אלא להכיר את ההמנון הלאומי ואת המשפט שאומר שאתם נשבעים אמונים למדינה. שכן, אלה תנאים נוספים שצריכים להתקיים כדי שתוכלו לקבל את האזרחות. ישנם מקרים שבהם מבקשי הבקשה נדרשים לענות על שאלות בסיסיות בשפה הרומנית. מדובר בתרחיש שעשוי להיות מלחיץ עבור רבים. אם אתם חוששים ממנו, כדאי שתפנו אל עו"ד מאיה לנקר ירדני שתבצע עבורכם את ההכנה הדרושה לפגישה בשגרירות.

 

אזרחות רומנית מקנה יתרונות רבים

כדאי שתדעו שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בתור מחזיקי אזרחות רומנית. שכן, רומניה היא אחת המדינות שחברה באיחוד האירופי. היתרון הראשון נוגע לכך שתוכלו לא רק לחיות ברומניה, אלא גם לעבוד, להשקיע ואפילו לפתוח עסק עצמאי באחת מהמדינות שמשתייכות לאיחוד זה. היתרון השני קשור להוצאת ויזה למדינות שונות בקלות יחסית. מדובר בין היתר ברוסיה, אוסטרליה ועוד.

 

לא בטוחים שאתם זכאים לקבלת האזרחות? פנו לקבלת הכוונה

מדריך זה ריכז בפניכם את ההכוונה הדרושה למי שרוצים לקבל אזרחות רומנית. עליכם לפנות לעורך דין מומלץ בתחום לקבלת ייעוץ בנושא, אם הגעתם לפסקה זו ואתם תוהים לגבי זכאותכם. נדגיש שמדובר בהליך שחייב להתבצע באופן מדויק. כל סטייה מההנחיות שהוצגו לעיל עשויה לפגוע בקבלת האזרחות הרומנית.

 

לסיכום

צאצאים של אזרחים רומנים שעומדים בקריטריונים שהוצגו לעיל יכולים לקבל אזרחות רומנית. אלה צריכים להסתייע בשירותיה של עורכת דין מוסמכת שתעניק להם את ההנחיות הדרושות בכל הנוגע למסירת מסמכים, שירת ההמנון הרומני ועוד. כעת יש בידיכם את האינפורמציה העדכנית, כך שתצטרכו להתחיל בהליך ולרכוש כרטיס טיסה לרומניה, שיאפשר לכם להכיר בשורשים שלכם מקרוב.

אזרחות רומנית

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רומנית
אזרחות
מי יכול לקבל אזרחות רומנית?

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בכל הנוגע לחיפוש פרטים אודות האזרחות הרומנית. אזרחים רבים רוצים לדעת אם הם עומדים בתנאי הזכאות. אנחנו החלטנו לקחת את העניין לידיים ויצאנו לבדוק מי