עורך דין לעבירות מכס

אנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם תושבים ישראליים חוזרים מחו"ל ומנסים להעביר מוצרים כלשהם דרך המכס מבלי שהם מצהירים עליהם מראש. הדבר נובע מתוך רצון "לחסוך" את תשלום המע"מ הקבוע בחוק, אך ראוי לציין כי במקרים רבים, הדבר מוביל לעונשים כבדים ולצורך להסתייע בעורך דין לעבירות מכס. אם מצאתם את עצמכם במצב שדורש הסתייעות בעורך דין שכזה, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק.

 

העונשים הצפויים בחוק במקרה של הפרת חובת דיווח

בחרנו להתמקד במקרה שקרה לאחרונה, מדובר בהפרת חובת דיווח שבאה לידי ביטוי במצבים שבהם הועברו מעל 50 אלף שקלים במזומן שלא דווחו במכס הישראלי. במצב שכזה, השוטרים והפקידים מטעם המכס שנמצאים במקום יכולים להחרים את הסכום באופן מידי. הסיבה לכך נובעת בעקבות החוק להלבנת הון שאוסר על כך. העונשים שצפויים לבוא לידי ביטוי במצב שכזה אם אלו:

  • מאסר בפועל שעשוי לארוך כחצי שנה או יותר במידה והעבירה בוצעה מתוך כוונה תחילה להתחמק מהדיווח
  • תשלום קנס כבד מאוד

במקרים שבהם מדובר בעבירה שאינה חמורה, צפוי להיות הליך מנהלי שיביא לעונש כספי בלבד. במקרה שכזה יש לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין לעבירות מכס.

 

למה חשוב לפנות אל עורך דין לעבירות מכס בהקדם?

חשוב לפנות לעורך דין שבקיא בתחום עבירות המכס בהקדם מכיוון שזה יוכל ללוות אתכם בהליך ולבחון את המצב שלכם. עורך הדין יבצע עבורכם את כל הטיפול הבירוקרטי ויעשה את כל שביכולתו כדי להפחית את העונש הצפוי לכם למינימום. ההמלצה שלנו היא להתייעץ בהקדם האפשרי עם עורך דין דני אורדן שנחשב לעורך דין הטוב ביותר בתחום. אל תתפשרו על פחות, שכן, אתם עשויים לשלם על כך בעונש.

 

מתלבטים בבחירת עורך דין? איך תדעו שאתם בוחרים נכון

אנו שומעים לא פעם על לקוחות מאוכזבים שמגלים בדיעבד כי הם בחרו בעורך דין שאינו מקצועי ובעל ניסיון בתחום. כדי שאתם לא תגיעו למצב כזה, כדאי שתדעו את האפשרויות השונות שיגרמו לכם להיות בטוחים שבחרתם בעורך דין מומלץ. הנה האפשרויות הללו:

  • פרסום פוסט בפייסבוק

החברים הקרובים שלכם ישמחו להמליץ לכם על עורך דין שסייע להם בעבר. כדי שתוכלו לשמוע את ההמלצות הטובות ביותר, אתם צריכים לפרסם פוסט בפייסבוק ולקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו

  • בירור בגוגל

חיפוש שגרתי אחר עורך דין לעבירות מס בגוגל יאפשר לכם לבדוק את 2 הפרטים הבאים:

  1. ביקורות שנכתבו על עורך הדין
  2. דירוג שנעשה על ידי לקוחות קודמים

הדבר יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם חייבים לדעת אודות עורך דין לעבירות מכס. כעת נותר לנו רק לאחל לכם שתקבלו את הליווי המקצועי והמתאים ביותר, להתראות במדריך הבא.

עורך דין

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שכבה על השיחה
כללי
עורך דין לעבירות מכס

אנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם תושבים ישראליים חוזרים מחו"ל ומנסים להעביר מוצרים כלשהם דרך המכס מבלי שהם מצהירים עליהם מראש. הדבר נובע מתוך רצון "לחסוך" את תשלום המע"מ