איזה עורך דין נשכור בתביעה מהוצאה לפועל?

התנהלות כלכלית לא נכונה עלולה להיות בעלת השלכות הרסניות. אנשים רבים מוצאים את עצמם לוקחים את הפניות הלא נכונות שמובילות להצטברות חובות גדולים, שאין ביכולתם לשלם. משם, הדרך לקבלת מכתב בגין פתיחת תיק בהוצאה לפועל קצרה. חשוב לפעול במהירות על מנת להגיע להסדר שייטיב עם כל הצדדים, אך חובה לעשות זאת יחד עם ליווי צמוד של עורך דין. במאמר זה נסקור את סוגי עורכי הדין הרלוונטיים למקרה. 

 

אי אפשר לבד

הנקודה העיקרית שיש להבין כאשר עומדים בפני תביעה מהוצאה לפועל, היא שיש לפעול במהירות- ולא בכוחות עצמכם. אדם שהגיע למצב בו נפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל, נמצא במצב רגיש ואינו מסוגל לנהל את הסיטואציה בצורה המיטבית. לכן, נדרשים שירותיו של עורך דין הבקיא בהתנהלות מול הוצאה לפועל, רשות אכיפה לגביית חובות שיש לפעול מולה באסרטיביות וללא דיחוי. עורך דין הוצאה לפועל שזו ההתמחות שלו, הוא הכתובת הנכונה.

 

עורך דין הוצאה לפועל

כאשר אדם עומד בפני תביעה מהוצאה לפועל, עליו לשכור את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל, שיבחן היטב ולעומק את פרטי המקרה של החייב וייעץ לו אודות דרכי הפעולה הנכונות עבורו. אם אדם מנהל תביעה נגד הוצאה לפועל, עומדות בפניו שלוש אפשרויות:

  • תשלום החוב במלואו בתוך 20 ימים, לאחריו ייסגר התיק.
  • פריסת תשלום החוב למספר תשלומים
  • כניסה להליך חדלות פירעון.

ברוב המוחלט של המקרים, אין ביכולתו של החייב לשלם את החוב במלואו, וישנם מקרים מורכבים יותר בהם הוא מתכחש לקיום החוב או לחלקו. כאן העבודה הופכת למסובכת יותר.

 

ביטול עיקולים

עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין פשיטת רגל/חדלות פירעון, מסייעים רבות לנישום או בעל החוב, לסדר את ענייניהם. במסגרת אמצעי האכיפה העומדים לרשותה של ההוצאה לפועל בהליך גביית החוב, ניתן למצוא הטלת עיקולים על נכסים וחשבונות בנק, הוצאת צווי עיכוב יציאה מהארץ ובמקרים מסוימים שלילת רישיון נהיגה.

כל אלו עשויים להימנע ברגע שעורך הדין מסכם עם החייב על תחילת תשלום החובות לפי יכולתו הכלכלית, ואז עורך הדין יגיש בקשה לביטול עיקולים, שברוב המקרים תתקבל על ידי בית המשפט.

 

מחיקת חובות

יש מספר הליכים רלוונטיים הנובעים מתביעה של הוצאה לפועל, כמו כניסה להליך חדלות פירעון או פשיטת רגל, הסדרים מול הנושים או איחוד תיקים. עורך דין הוצאה לפועל יבין מה הדרך הנכונה ביותר למחיקת החוב, מבלי להרע את מצבו של החייב מעבר למצב הנוכחי אליו נקלע.

לאחר מחיקת החובות, יוכל הנישום להתחיל חיים חדשים ללא חובות, לאחר קבלת צו הפטר חובות מהוצאה לפועל. אכן מדובר בהליך מתיש ומפרך, אך בעזרת ליווי של עורך דין הוצאה לפועל, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה.

תביעה מהוצאה לפועל

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעה מהוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל
איזה עורך דין נשכור בתביעה מהוצאה לפועל?

התנהלות כלכלית לא נכונה עלולה להיות בעלת השלכות הרסניות. אנשים רבים מוצאים את עצמם לוקחים את הפניות הלא נכונות שמובילות להצטברות חובות גדולים, שאין ביכולתם לשלם. משם, הדרך לקבלת מכתב