מתי נפנה לעורך דין לנזקי גוף?

רק אלו שהחיים הובילו אותם למצב בו הם מתמודדים עם נזקי גוף, יכולים להעיד עד כמה הדבר קשה. מעבר לפגיעה הפיזית, תחומי חיים רבים נפגעים כתוצאה מנזקי הגוף. חיי המשפחה, חיי החברה, חיי העבודה וכמובן החיים הכלכליים – אלו הם רק חלק מתחומי החיים שמתערערים כתוצאה מנזק גופני. כדי להקל על המצב, ניתן לפעול על מנת לקבל פיצוי וזאת בעזרת עורך דין נזקי גוף. אז מתי צריך לפנות לעו"ד נזקי גוף?

 

תביעת נזקי גוף – מה זה אומר?

לפני שנציג את המקרים בהם כדאי לחפש עורך דין נזקי גוף קריות או בכל מקום אחר, צריך להבין מה היא תביעת נזקי גוף. בבסיס תביעת נזקי הגוף עומדת טענה כי התקיים נזק גופני או נפשי, מסיבה כזאת או אחרת, ועולה דרישה לקבלת אחריות בדמות מתן פיצוי. כמו כן, האירועים בגינם ניתן לתבוע הם תאונות דרכים, תאונות עבודה, מחלה, רשלנות רפואית, הריונות ועוד.

עורך דין נזקי גוף

רק פיזי?

כאמור, תביעה יכולה להיבנות גם על בסיס נפשי, כך שבמידה ולצורך העניין הייתה תאונה אשר במסגרתה נגרם נזק נפשי לצד נזק גופני, ניתן לדרוש פיצוי גם עבור ההוצאות שהמצב הנפשי דרש. כמו כן, גם הוצאות בדבר השגחה על ילדים, נסיעות ועוד יכולים להוות עילה לפיצוי במסגרת תביעת נזקי גוף.

 

את מי תובעים?

במקרה של הליך תביעת נזקי גוף קיימים מספר גופים שניתן לתבוע. ראשית, המוסד לביטוח לאומי מהווה גוף שמסגרתו ניתן להגיש תביעה לשם קבלת פיצוי עבור נזקי גוף. כמו כן, ניתן להגיש תביעה גם לחברות הביטוח הפרטיות, זאת במקרה שמי מהצדדים מחזיק בפוליסת ביטוח של חברה פרטית. עם זאת, הגשת תביעה אינה דבר פשוט כלל והיא מצריכה ידע מקצועי ומשפטי רחב, כאן נכנסים לתמונה עורכי דין לנזקי גוף.

עורך דין נזקי גוף

עורך דין לנזקי גוף

עורכי דין לנזקי גוף הם עורכי דין שעברו התמחות ספציפית לעיסוק בתחום הזה. כידוע, העולם המשפטי הוא עולם רחב למדי בעל תחומי עיסוק רבים, כך שעורכי הדין נדרשים בתחילת דרכם להתמקצע בתחום משפטי ספציפי. אלו שבחרו בתחום נזקי הגוף, הם אנשי מקצוע שלמדו לעומק את כל החוקים בנושא, את הפסיקות הרלוונטיות וכן צברו ניסיון מעשי בשטח.

 

תביעת נזקי גוף – רק בעזרת עורך דין ייעודי

בכל מקרה בו קיימת כוונה לתביעה של נזקי גוף, כדאי מאוד להסתייע בשירות עורך דין נזקי גוף. חשוב להבהיר, חברות הביטוח לא ממהרות לשלם פיצויים ומנסות להימנע מכך בכל דרך שעומדת לרשותן, בין היתר באמצעות אנשי מקצוע רבים. בהתאם, האזרח הפשוט יתקשה לקבל פיצויים במסגרת תביעה, כדי לאזן את הכוחות יש להצטייד בעו"ד מיומן וכך להגדיל את הסיכוי לקבל פיצוי הולם. במידה ואתם מתמודדים עם נזקי גוף – אל תהססו ופנו בהקדם לאיש מקצוע שילווה אתכם וכך תקבלו את שמגיע לכם, בהצלחה!

עורך דין נזקי גוף

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף
מתי נפנה לעורך דין לנזקי גוף?

רק אלו שהחיים הובילו אותם למצב בו הם מתמודדים עם נזקי גוף, יכולים להעיד עד כמה הדבר קשה. מעבר לפגיעה הפיזית, תחומי חיים רבים נפגעים כתוצאה מנזקי הגוף. חיי המשפחה,