רכישת דירה מקבלן

בשעה טובה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות דירה ויש לכם את ההון הדרוש לכך? זו הפעם הראשונה בחיים שאתם עומדים לעשות צעד כזה ולרכוש דירה מקבלן? אם כך, טבעי שתרצו לעשות הכול בצורה הכי פחות מסוכנת שאפשר ולכן חשוב שתפנו כמה שיותר מהר לעורך שיוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

 

למה חשוב לפנות לעורך דין כשרוצים לקנות דירה?

ראשית, כדאי לדעת שבין אם אתם רוצים לקנות דירה מקבלן ובין אם אתם עומדים לקנות דירה מאדם פרטי, חשוב מאוד שיהיה עורך דין שיוכל ללוות את כל התהליך הזה. מדובר, עבור רוב האנשים בישראל, בעסקה מאוד גדולה ולמען האמת, עבור רובנו זו העסקה הכי משמעותית שנעשה בחיים מבחינה כלכלית. לכן ברור מדוע מתעוררים לא מעט רגשות סביב העניין הזה ובעיקר פחדים. במקביל, כולנו מכירים את הסיפורים על אותם קבלנים שמכרו דירות ללקוחות אך בסופו של דבר מעלו באמונם, גנבו את הכסף או פשוט נעלמו והשאירו את הלקוחות בלי כלום: בלי דירה ובלי כסף. אף אחד, אחרי חיסכון ומאמץ של כל כך הרבה שנים, לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב הזה ולכן ברור מדוע גם אתם רוצים הגנה מפני תסריט נוראי שכזה. כאן בדיוק נכנס לתמונה עוה"ד שלכם, כי הוא זה שאחראי לוודא שתקבלו הגנה ופיצוי מכל מצב שעלול להתרחש.

 

האם כל עורך דין יתאים לעניין?

התשובה היא בפירוש לא ולכן, למעשה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק במי אתם בוחרים. האם עוה"ד שאליו אתם מתקשרים מתעסקים בעניינים כאלה מזה שנים? האם הוא ייצג כבר לא מעט לקוחות בעבר שרכשו דירות מקבלנים? אתם לא באמת רוצים להיות הלקוחות הראשונים של עו"ד כזה או אחר ולכן יש משמעות לבדוק מזה כמה שנים הוא עוסק בענף הזה. כמו כן, חשוב להיפגש תחילה עם עוה"ד שלכם ולראות לא רק איך אתם מתרשמים ממנו, אלא מה בדיוק הוא מציע במסגרת השירות. הרעיון הוא לבחור עו"ד שיגרום לכם להרגיש בטוחים ולדעת שיש מי שידאג לכם אם, חלילה, משהו יקרה מול הקבלן או תוך כדי העסקה.

 

האם כל עורכי הדין בתחום הזה גובים את אותו שכר טרחה?

התשובה היא לא ולכן חשוב לברר מראש כמה תשלמו לעוה"ד. בדרך כלל עורכי דין בתחומים אלה מבקשים אחוזים מסוימים מהעסקה כולה, כך שגם עלות הנכס תשפיע על השאלה כמה תשלמו. מה שבטוח זה שאם תדברו עם מספר עורכי דין שונים, לכל אחד מהם תהיה הצעת מחיר קצת שונה לתת לכם וכיוון שלא מדובר על סכומים זעומים, יש מקום להשוות מחירים. מה שבטוח זה שאם אתם מחפשים עורכת דין מובילה, מקצועית וכזו שתמיד תהיה זמינה עבורכם, כנסו עוד היום ללינק: https://yochpaz-law.co.il ותראו שתצאו מרוצים.

איש משפט

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש נדלן
נכסים ומקרקעין
רכישת דירה מקבלן

בשעה טובה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות דירה ויש לכם את ההון הדרוש לכך? זו הפעם הראשונה בחיים שאתם עומדים לעשות צעד כזה ולרכוש דירה מקבלן? אם כך, טבעי שתרצו