עורך דין הסכם ממון

משרד עורי דין הסכם ממון מקצועי עם ניסיון, אשר מלווה את לקוחותיו לאורך שנים יודע להגיד בביטחון, כי זוגות אשר הסדירו את כל ענייני הרכוש ביניהם נהנים משקת נפשי ומתגרשים פחות. עוד לא מזמן הזוגות התחתנו בגיל הרבה יותר צעיר (סטודנטים או אחרי הצבא) ובלי שכל אחד מהם צבר איזה שהוא רכוש בעל ערך. לכן הם חשבו שאין כזה צורך בעריכת הסכם ממון אצל עורך דין להסכמי ממון מקצועי.

זאת הטעות הנפוצה ביותר בין בני הזוג, אשר מסתכלים רק למה שיש להם נכון לאותו יום. עו"ד הסכם ממון מקצועי יסביר, כי ההסכם שעורכים בני הזוג הוא גם צופה עתיד ומיד נסביר למה.

עורך דין הסכם ממון מומחה

לפי הסטטיסטיקה שליש מהזוגות בישראל מתגרשים. עצוב, אבל זה מה יש. וכאשר אנחנו מודעים לזה, השכל הישר אומר להיזהר ולנסות להימנע מלהגיע לכזו סיטואציה, ובמידה וכן – להיות מוכנים, עם הסכם ממון מקצועי ערוך ע"י עו"ד הסכם ממון מקצועי בעל ניסיון בתחום.

במהלך השנים זוגות צוברים רכוש ונכסים, כל אחד לפי יכולתו מנסה לפרנס את המשפחה. לרוב אחד מבני הזוג משתכר יותר וכמובן מביא איתו יותר כסף לחשבון המשפחתי. הסכם ממון מקצועי יודע להסדיר את העניין מראש כך, שלא ייבצר מצב, בו בני הזוג רבים בעניין זה, כי הכל סודר מראש. השקת הנפשי – זה מה שמקבלים זוגות אשר הסדירו את כל ענייני הרכוש ביניהם בעזרת עורך דין הסכם ממון אשר דאג לעלות על הכתב את כל ההסכמות בין בני הזוג.

 

עורך דין מומחה הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון

לקוחות של משרד עו"ד הסכמי ממון שלנו קוראים להסכם ממון שלהם – תעודת ביטוח! ממש כך. אי אפשר להסביר יותר טוב ובכזה ביטחון, כי זה מה שהם מקבלים. בני זוג יודעים, שבעזרת עו"ד הסכם ממון מקצועי, אשר ערך עבורם הסכם ממון אישי ואינדיווידואלי, שמסדיר את כל ענייני הרכוש הקיים והעתידי שלהם, הם מוגנים מכל ההפתעות אשר צצות לרוב יחד עם סיום היחסים בין בני הזוג.

חשוב לציין, כי לאור העיתוי, בו בני הזוג חושבים על עתידם הכלכלי, זה גם הרגע המתאים ביותר לחשוב על עריכת צוואה אצל עו"ד צוואות וירושות יחד עם הסכם ממון. כך ניתן פעם ולתמיד לסגור את הפינה ולעשות את זה כפי שהם רוצים ולא לפי איך לקובע חוק היבש במקרה בו לזוג או למנוח אין הסכם ממון או צוואה שערכו כחוק אצל עורך דיון מקצועי להסכמי ממון וצוואות וירושות.

משרד עורכי דין שלנו דואג להסדיר את כל מה שמהווה מחלוקת ברגע של סיום היחסים בין בני זוג – דברים שלא חושבים עליהם בדרך כלל, כמו ירושות עתידיות, קרנות חסכון ופנסיות, הנצברות במהלך השנים באופן לא שווה בין בני הזוג וכו'.

נשמח לתת שירות גם לכם!

בשיתוף אורדן עו"ד – https://www.ordanlaw.co.il

 

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מומחה הסכם ממון ראשית
עורך דין משפחה
עורך דין הסכם ממון

משרד עורי דין הסכם ממון מקצועי עם ניסיון, אשר מלווה את לקוחותיו לאורך שנים יודע להגיד בביטחון, כי זוגות אשר הסדירו את כל ענייני הרכוש ביניהם נהנים משקת נפשי ומתגרשים