קניית בית בירושלים – מה חשוב לברר לפני

לשכונה חשיבות אדירה לערכו של בית בירושלים

מחירי הדיור בירושלים בעלייה מטאורית בשנים האחרונות. העיר אשר נהנתה בעבר ממחירי דיור ומחייה זולים ביחס למרכז הארץ, שינתה פנייה. הכניסה של המוני תיירים הובילה ליותר ויותר נכסים המושכרים כדירות אירוח באפליקציית AIRBNB, מה שהוביל לעלייה של מחירי השכירות וערכם של הנכסים. המוני הסטודנטים הלומדים במוסדות האקדמאים בעיר, יחד עם הפיתוח של חיי הלילה והבילוי, הובילו גם הם לעליית מחיר כללית בעיר.

לפני שרוכשים דירה בירושלים, חשוב מאוד להבין שלשכונה בה הבית ממוקם חשיבות אדירה מבחינת התשואה שתקבלו על הנכס שלכם. העיר ירושלים היא ענקית, והשכונות השונות הן בעלות מאפיינים שונים לחלוטין זו מזו, ואופק פיתוחי אחר. שכונת קריית מנחם או קריית יובל למשל, היא שונה באופן מובהק משכונת מרכז העיר, ולמעשה מתפקדת כעיר בפני עצמה. לשכונות השונות מאפיינים שונים מבחינת ההרכב האתני שלהן, תכנית הפיתוח העתידית, וכדאיות ההשקעה. 

 

מה חשוב לברר לפני הרכישה עצמה?

מעבר לבחירה של השכונה, חשוב לבצע מחקר מעמיק לפני רכישת נכס בירושלים. ההוצאה הכספית על רכישת דירה היא אדירה, ולכן חשוב לבדוק שהבית שתקבלו יהיה תואם במדויק לציפיות שלכם. הדברים שחשוב לברר לפני הרכישה עצמה כוללים בין השאר:

 

קישור לתחבורה ציבורית

רחובות העיר ירושלים הולכים ונהיים עמוסים יותר מיום ליום. העיר מפעילה מערך תחבורה ציבורית הכולל רכבת קלה, כאשר קו אחד פועל ואחרים נמצאים בתכנון ובנייה. החיבור למערך התחבורה הציבורית יכול להשפיע מהותית על ערך הדירה, ומומלץ לבדוק זאת לפני הקנייה.

 

הרכב האוכלוסייה בשכונה

ירושלים היא אחת מהערים המגוונות ביותר בארץ מבחינת הרכבי האוכלוסייה. שכונות רבות בירושלים הן בעלות אופי ייחודי, שיכול להתאים מאוד לקבוצה אחת אך לא לאפשר חיים נוחים לאחרת. לכן, מומלץ לבדוק את הרכב האוכלוסייה, ואת המגמות והשינויים בו.

 

בדיקת תשתיות

חלק גדול מהבתים בירושלים נבנו לפני זמן רב. חשוב מאוד שמבחינת התשתיות, תדעו שהבית שאתם רוכשים נמצא במצב טוב. התשתיות שחשוב לבדוק כוללות תשתיות פנימית בבית כמו תשתית הביוב המים והחשמל, אך גם תשתיות חיצוניות, ובעיקר הניקוז ופינוי האשפה.  

 

לכל סיוע ותיקון בבית, פנו לאתר שיפוצים פלוס

אם מצאתם דירה נהדרת בירושלים, חבל מאוד לפספס את ההזדמנות בגלל תקלות תשתית הניתנות לתיקון מהיר. פנו לאתר שיפוצים פלוס, ומצאו בלחיצת כפתור את בעל המקצוע האידיאלי עבורכם. בין אם מדובר בחשמלאים, בנאים או אינסטלטורים מומלצים בירושלים, האתר מכיל את כולם. אתר שיפוצים פלוס מדרג את נותני השירות השונים באופן אמין, ומבקש ביקורת על השירות מכל הלקוחות הפונים אל בעל המקצוע דרכו. כך, תוכלו לדעת בוודאות שבעל המקצוע שהזמנתם הוא ברמה הגבוהה ביותר, ושהבית החדש שקניתם נמצא בידיים טובות.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תמונה בה מטבעות זהב וצמח גודל מהן לידם דגם של בית
נכסים ומקרקעין
קניית בית בירושלים – מה חשוב לברר לפני

לשכונה חשיבות אדירה לערכו של בית בירושלים מחירי הדיור בירושלים בעלייה מטאורית בשנים האחרונות. העיר אשר נהנתה בעבר ממחירי דיור ומחייה זולים ביחס למרכז הארץ, שינתה פנייה. הכניסה של המוני