מה עושים במקרה של רשלנות רפואית בחדר הניתוח?

כל מי שצריך לעבור ניתוח תמיד מתרגש מהעניין הזה, בין אם מדובר על ניתוח שבחרנו לעבור ובין אם מדובר על ניתוח שמטרתו להציל חיים. עם זאת, ולמרות שברוב המקרים גם נעשה הכול כדי לבחור את הצוות הרפואי הטוב ביותר שקיים, לא כל הרופאים מושלמים. חלק מהם מתנהגים בצורה רשלנית ולא אחת ישנם סיפורים על רשלנות רפואית בחדר הניתוח. רשלנות כזאת יכולה לכלול אינספור מקרים ודוגמאות, כמו למשל: המקרה הקלאסי שבו הרופא שוכח עצם זר בתוך גופו של המנותח. יש למקרים כאלה מחיר כבד מאוד ולכן זה טבעי שהמטופל, אחרי כל מה שהוא סבל, ירצה להגיש תביעה. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם סבלתם ממקרה של רשלנות רפואית בחדר הניתוח? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון ועל כך במאמר שלפניכם.

בוחרים עורך דין מתאים

השלב הראשון יהיה להבין האם אכן מדובר על עוד מקרה של רשלנות רפואית ולאחר מכן כדאי יהיה להתחיל לחפש עורך דין מתאים. אין לכם שום סיכוי לתבוע את הרופא בלי שיהיה לכם עורך דין, אך כמובן שלא כל איש מקצוע מהתחום הזה ייתן לכם את הטוב ביותר. זו הסיבה שבגללה כדאי להשקיע, לחפש ולראות ממי תרצו לקבל שירות בתחום. אחד מהפרטים הכי חשובים שיש לגבי עוה"ד שאליו אתם פונים ושבו אתם בוחרים, זה לברר שהוא מגיע עם ניסיון רב. אין תחליף לניסיון ולמקצועיות של עוה"ד כי זה ישפיע בצורה משמעותית ביותר על התוצאות של המשפט.

חדר ניתוח

על איזה פיצוי מדובר?

ברוב המקרים כאשר מדברים על רשלנות רפואית הפיצוי יהיה כמובן כלכלי. עם זאת, כל מקרה נבדק לגופו כי יש מקרים שבהם הסכומים שנרצה לתבוע בגין רשלנות רפואית יהיו מאוד גבוהים. לעומת זאת, יש מקרים שבהם הסכום יהיה נמוך יותר והכול תלוי בחומרת המצב. מה שבטוח זה שאם חשבתם לרגע לוותר על התביעה רק כי נדמה לכם שלרופא יש הרבה מאוד עורכי דין שיגנו עליו, כדאי שתדעו שאתם טועים. כלומר, גם בתביעות מורכבות ביותר שבהן הרופאים הגיעו עם סוללת עורכי דין ועם בית חולים שלם שהגן עליהם – פעמים רבות המטופל שתבע ניצח. לכן אין טעם לוותר מראש ובהחלט כדאי להתייעץ עם עוה"ד שלכם כדי להבין ביחד איתו האם יש לכם עילה לתביעה או לא. במידה ויש עילה לתביעה כדאי שתתחילו לפעול בכיוון הזה עוד היום, כי למה לדחות את העניין?

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם