רכשתם טבעת אירוסין? לא בטוח שהיא באמת שלכם

.אחד המקרים המרתקים ביותר אשר מעסיקים את כל העולם נוגע למאבק אודות טבעת אירוסין בשווי 2 מיליון דולר

רכשתם טבעת אירוסין? אתם עלולים להיכנס למאבק משפטי

אנחנו לא כאן כדי להרוס את הרומנטיקה, אך אין ספק כי רכישה של טבעת אירוסין היא לא רק רכישה של טבעת פשוטה אלא טבעת אשר מסמלת את המשך דרכם המשותפת של בני הזוג. למעשה, העידן הנוכחי נחשב לאחד הקשים ביותר בעבור זוגות רבים, כאשר הסטטיסטיקה היבשה מצביעה על כך שאחד מתוך שלוש זוגות מתגרש, כאשר אחוז הפרדות אינו ידוע אך גם הוא גבוה מאוד. על כן, לצערנו אנו עדים לפרידות רבות של זוגות עוד בטרם הגיעו לחופה, כאשר בלא מהמעט מהמקרים נקלעים בני הזוג למאבק משפטי אודות הטבעת וזאת לאור אי הסכמות לגבי החזרה של הטבעת לרוכש. מקרה אשר מעסיק את כל העולם ויכול להוות תמרור אזהרה בעבור כולנו נוגע למקרה של כוכבנית הוליווד פריס הילטון, נצר לשושלת מלונות הילטון המפורסמת אשר נמצאת כיום במאבק משפטי עיקש אודות טבעת אירוסין אשר קיבלה מארוסה לשעבר, ואשר שוויה מוערך ב 2,000,000$.

טבעות אירוסים

  מה ניתן ללמוד מהמקרה של פריס הילטון?

המקרה של פריס הילטון איננו מקרה חריג. למעשה, בשנים האחרונות הוגשו לבתי המשפט עשרות תביעות הנוגעות למאבק אודות טבעת – הן מצד הרוכש והן מצד המקבל. במקרה של הילטון מדובר במקרה בעל פרופיל תקשורתי גבוה ביותר, זאת לאור העובדה כי מדובר בכוכבת הוליוודית אשר מסרבת להחזיר את הטבעת שלה לארוס, אשר שילם בעבורה 2 מיליון דולר. הילטון טוענת כי היא זו אשר שילמה על הטבעת, ולכן מדובר בטבעת שלה, ואילו ארוסה לשעבר טוען כי הוא רכש את הטבעת ממיטב כספו ולכן עליה להשיב לו אותה. על כן, שני הצדדים נפגשים כעת בבית המשפט ודנים בסוגיה הזו. מדובר כאמור בסוגיה אשר בשנים האחרונות הפכה למאוד פופולרית וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לקבל ייצוג משפטי מעורך דין אשר מתמחה בדינים הללו במידה ואכן יש אי הסכמה לגבי החזרה של הטבעת בעבור הרוכש. על כן, חשוב לזכור כי בסופו של דבר בית המשפט נוטה לפסוק לטובת מי שהוכח כי הוא זה שרכש את הטבעת, ולכן מומלץ לכל מקרה שלא יבוא במעמד הרכישה של הטבעת לקבל תעודת אחראיות כמו גם קבלה המאששת כי אתם אלו אשר רכשו את הטבעת, זאת על מנת באם תיקלעו למצב בו תיאלצו להיפרד ובן/בת הזוג יסרבו להחזיר לכם את טבעת האירוסין, בדיוק כפי שקורה כעת לפריס הילטון ולבן זוג האומלל, אשר ע"פ כל ההערכות עתיד להפסיד וזאת לאור העובדה כי הילטון טוענת כי בידה הוכחות כי הטבעת נרכשה מכספה.

מעוניינים לשמוע על הסכמי ממון לחצו כאן

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת יהלומים
עורך דין משפחה
רכשתם טבעת אירוסין? לא בטוח שהיא באמת שלכם

.אחד המקרים המרתקים ביותר אשר מעסיקים את כל העולם נוגע למאבק אודות טבעת אירוסין בשווי 2 מיליון דולר רכשתם טבעת אירוסין? אתם עלולים להיכנס למאבק משפטי אנחנו לא כאן כדי