דברים שכדאי לדעת על שירותיו של עורך דין צבאי

המערכת הצבאית היא אומנם משהו שכל אחד מאיתנו נתקל בו בשלב מסוים בחייו, כי על פי החוק כולנו צריכים להיות חיילים. אנחנו צריכים לתרום מהזמן שלנו ולהקדיש לכך לא מעט שנים, ואין ספק שיש אנשים שמסתדרים טוב יותר עם המערכת לעומת אנשים אחרים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? אתם רוצים לתבוע מישהו מהמערכת? את המערכת עצמה בגלל עוול שנגרם לכם? או שאולי אתם דווקא נמצאים בצד המואשם ואתם זקוקים להגנה? אם כך, הדבר הראשון שכדאי לכם להפנים זה שאתם לא באמת לבד. כאשר מסתכלים על המערכת כעל "מערכת" הרבה יותר קשה להבין איך היא עובדת ולדמיין איזה סיכוי יש לנו בכלל מולה. המערכת הרי מגיעה עם גיבוי, ממש כפי שבדרך כלל קצינים בדרגות גבוהות יקבלו גיבוי מכל הסובבים להם. עם זאת, הגיע הזמן להבין שברגע האמת זה לא באמת כך ואם יהיה לכם עורך דין צבאי שיוכל לייצג אתכם כמו שצריך – הרי שהוא יהיה זה שידאג לכך שהאמת תצא לאור. לכן הדבר האחרון שכדאי לכם לעשות זה להתייאש או לוותר על מה שמגיע לכם, שכן במקום זה עדיף יהיה לפנות עוד היום לאיש מקצוע מוביל מהתחום הזה.

כדאי לדעת עוד צבאי

כך בוחרים עורך דין צבאי

בין אם אתם מחפשים עורך דין צבאי ובין אם אתם זקוקים לעורך דין אזרחי, זה ברור שיש לכם דילמה אל מי לפנות. לא חסרים אנשי מקצוע מובילים וטובים שעוסקים בענפים הללו, אך האמת היא, שלא כולם יוכלו לתת לכם שירות מספיק אמין ורציני. לכן אחד מהדברים שאנחנו כן ממליצים לכם לבדוק זו שאלת הניסיון של עוה"ד, כי מה פתאום שתפקידו את העניינים שלכם בידי עורך דין צבאי שלא מגיע עם ניסיון של שנים? בנוסף לכך, עוה"ד גם צריך להיות כמה שיותר זמין עבורכם כי בצורה כזאת תדעו שהוא יוכל לתת לכם ייעוץ גם בין הפגישות איתו, כלומר בכל פעם כאשר תתעורר אצלכם שאלה כזו או אחרת בנוגע לתהליך.

באיזה מקרים בדרך כלל נחפש עורך דין צבאי?

האמת היא שעורך דין צבאי הוא איש מקצוע שיוכל לעזור לנו בלא מעט מקרים, כמו לדוגמא:

  • עריקות
  • נפקדות
  • שחרור מהצבא
  • שימוש בסמים
  • פטור משירות מילואים
  • מחיקת רישום פלילי ועוד

לכן זה לא באמת משנה על איזו סוגיה מדובר ועד כמה המצב שבו אתם מעורבים מורכב, כי מה שבטוח זה שעם עורך דין צבאי מקצועי – לא תצטרכו להתמודד לבד עם המערכת כולה. בנוסף לכך, הרבה פעמים המערכת תעמיד לרשותכם עורך דין צבאי כזה או אחר אך לא תמיד הוא יהיה האדם שממנו תרצו לקבל שירות. לכן, אם חשבתם לרגע שאין לכם מה לעשות אלא להשלים עם המצב, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. במקום זה תוכלו לפנות אל עורכי דין אחרים, לשלם להם על שירותיהם ולקבל שירות מוביל והגנה כמה שיותר טובה (https://brunolaw.co.il). זה נכון, אגב, בין אם אתם בצד המואשם ובין אם אתם בצד המאשים וחשוב לדעת שהאופציה הזאת קיימת.

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם