תיקון חוק 190

אין כמעט אנשים שלא מוטרדים מהעתיד הכלכלי שלהם, כי עמוק בפנים ברור לכולנו שלא לעולם חוסן. היום אנחנו צעירים והיום אנחנו יכולים לעבוד, אך מה זה אומר לגבי גיל הפרישה ואיך יהיה לנו כסף? זה נשמע לכם מוכר? חוששים שיהיה עליכם לשלם מיסים כבדים גם בעתיד? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט תיקונים בחוק שכדאי לכם להכיר.

חוקי מס

התיקון הכי מפורסם בתחום המיסים – 190

אם יצא לכם לשמוע על חוק 190 ואם נושא המיסים קרוב ללבכם, מעניין אתכם ומעסיק אתכם, ברור מדוע אתם תוהים במה דברים אמורים. כאשר מדברים על התיקון הזה למעשה מדברים על התיקון שמאפשר לנו להפקיד כספים לקופות גמל עד גיל 60. כאשר אנחנו מגיעים לגיל שישים התיקון הזה מאפשר לנו למעשה לקבל את הכסף בנזילות מלאה בתור קצבה חודשית שבפועל יש עליה פטור ממס. האפשרות השנייה היא למשוך את אותו חיסכון כמשיכה הונית ואז לשלם עליו מס של 15% בלבד לעומת המס הרגיל של 25%. חשוב שתבינו שגם אם על פניו זה לא נראה לכם מאוד אטרקטיבי כי עדיין יש מיסים שעליכם לשלם, דעו שבפועל זה לא כך. במילים אחרות: מדובר על חיסכון משמעותי ביותר בתשלומי המיסים שאתם עומדים לשלם בבוא העת ולכן בהחלט כדאי להיות מודעים לתיקון הזה בחוק.

האם כולם זכאים ליהנות מההטבה הזאת?

כמו שקורה לגבי כל דבר אחר בישראל, גם כאשר מדברים על תיקון משמעותי כל כך בנושא המיסים, אנחנו רואים שלמעשה התיקון הזה לא באמת רלוונטי עבור כולם. לכן, רגע לפני שאתם מתחילים לעשות חישובים ורגע לפני שאתם בטוחים שהצלחתם לחסוך אלפי שקלים, כדאי יהיה לבדוק את זכאותכם להטבה. החוק קובע שרק מי שיש לו פנסיה של יותר מ4,500 ₪ בחודש יהיה זכאי להטבה הזאת וחשוב מאוד להיות מודעים לכך. במידה ויש לכם עוד שאלות לגבי מיסים והזכאות להטבות שונות, מתכנן ויועץ פיננסי הוא הכתובת הנכונה עבורכם.

בחרו מתכנן פיננסי שבאמת תוכלו לסמוך עליו

אנשים שחושבים להזמין מוניות לנתב"ג רוצים תחילה לדעת כמה זה יעלה להם והאם הנהגים מקצועיים או לא. זה בדיוק מה שכדאי לגם לברר גם כאשר אתם חושבים לשכור את שירותיו של מתכנן מס, כי אומנם מדובר על שירות חשוב ביותר, אך האם חובה לשלם עליו כל סכום שידרשו מכם? כמובן שלא. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מחפשים לכם מתכנן מס, כדאי יהיה לבדוק לגביו כל פיסת מידע אפשרית. לדוגמא: האם הוא וותיק בתחום הזה? האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים על שירותיו בחום? האם הוא זמין לטפל גם בתיק שלכם? והאם תוכלו להרגיש בנוח כאשר אתם פורסים בפניו בפרוטרוט את מצבכם הכלכלי? כדאי לברר כמה שיותר פרטים וכך לבחור מתכנן פיננסי שיתאים לדרישות שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בדיקה מקיפה
דיני מיסים
תיקון חוק 190

אין כמעט אנשים שלא מוטרדים מהעתיד הכלכלי שלהם, כי עמוק בפנים ברור לכולנו שלא לעולם חוסן. היום אנחנו צעירים והיום אנחנו יכולים לעבוד, אך מה זה אומר לגבי גיל הפרישה