כיצד מתבטאת רשלנות בבדיקות מעקב ההריון הקיימות?

.הרופא ביצע רשלנות בזמן בדיקת מעקב? אתם זכאים לפיצוי. כל הפרטים לגבי רשלנות רפואית בהריון ולידה – במאמר הבא

רשלנות בבדיקות מעקב הריון – השלכות הרות אסון

אין כל ספק כי הרופאה המודרנית של המאה ה 21 מספקת שירותים חדשנים אותם לא ניתן היה לקבל בעבר, כאשר אחד החידושים הבולטים ביותר הוא ללא ספק בתחום של הריון ולידה. למעשה, כיום אישה בהריון יכולה לקבל אין ספור בדיקות חדשניות אשר עשויות לתת תמונה מדויקת יותר לגבי מצבו של העובר, ובעיקר כאשר מדובר בסיכון למחלות ולפגמים. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הרופא מבצע רשלנות בבדיקת מעקב ההיריון אשר בעקבותיה נולד עובר בעל מום או מחלה קשה, ובמקרים קיצונים יותר העובר עצמו מת במהלך הלידה או לאחריה. כתוצאה מכך, ישנן השלכות הרות גורל על המשפחה כולה כמו גם על העובר, ולכן במידה והרופא אכן ביצע רשלנות בזמן הבדיקה זכאית האם להגיש תביעת רשלנות כנגד הרופא. יחד עם זאת, מדובר במקרים רגישים ומורכבים במיוחד אשר מצריכים התקשרות עם עורך דין אשר מתמחה בתחום רשלנות רפואית בהריון ולידה, וזאת על מנת שתוכלו לקבל ייצוג משפטי הולם בעת הליך התביעה כנגד הרופא.

מהו סכום הפיצוי בו ניתן לזכות בעקבות רשלנות רפואית?

לצערנו,מקרים של רשלנות רפואית מתרחשים מדי יום,אולם אין ספק כי מקרים אשר מתרחשים בתחום של בדיקות הריון הם רגישים במיוחד,וזאת לאור הסיטואציה בה אם עתידית איננה מודעת לעיתים לעובדה כי הבדיקה אשר בוצעה בעובר התנהלה בצורה לא מקצועית, וכתוצאה מכך לא נתגלו פגמים או בעיות בריאותית בעובר. למעשה, רק לאחרונה בית המשפט העניק סכום פיצויים של מיליוני שקלים בעבור משפחה אשר תבעה בעקבות טיפול רשלני אותו קיבלה, כאשר בבדיקה לא התגלה כי העובר סובל מתסמונת דאון. מדובר במקרה אחד מיני רבים, כאשר חשוב לזכור כי בית המשפט יקבל את הטענה במידה ואכן הוכח כי הרופא ביצע רשלנות.

הוכחת קשר תביעת נזיקין 

על מנת להוכיח זאת יש להתקשר עם רופא מומחה לתחום היילודה אשר יעניק חוות דעת מקצועית על הבדיקה ויאשש את הטענה כי היא בוצעה לא כהלכה או באופן רשלני, כאשר מדובר בראיה מרכזית מאוד אשר בתי המשפט נוטים לקחת אותה בכובד ראש בעת ההחלטה. משום כך, ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין מומחה אשר ילווה אתכם לכל אורך התהליך, וזאת לאור העובדה כי מדובר במקרים מורכבים להוכחה אשר עשויים להתנהל במשך שנים רבות בבתי המשפט. במשרד אלגבלי-אגבלי ושות' אשר מתמחה בתחום יעניקו לכם ליווי משפטי ומקצועי מהשורה הראשונה, ולכן כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר באמצעות האתר https://aa-lawyers.co.il לקבלת מידע נוסף בטרם תגישו תביעת נזיקין בתחום הריון ולידה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם