במקרי אלימות במשפחה כדאי לפנות לעורך דין פלילי

אלימות במשפחה היא מסוג אותם הדברים שקשה לדמיין כל עוד אנחנו חיים בבית רגוע ועם משפחה תומכת ואוהבת. עבור רוב האנשים המשפחה היא המקום התומך שבו מקבלים אהבה אך מי שסובל מאלימות בחיק המשפחה יודע לומר שהוא פוחד לחזור הביתה. עבירות אלימות במשפחה יכולה להיות של ההורים כנגד הילדים, של הילדים כנגד ההורים או של בן זוג אחד כלפי השני. מה שבטוח זה שלסבול מצב כזה, לחיות בצילו או להיות עדים לו זה משהו שנחרט בזיכרון ומשנה את התודעה לתמיד. יתרה מכך, החדשות מלאות גם במקרים של אלימות בתוך המשפחה שהובילו אפילו למוות של אחד מבני המשפחה ולכן ברור מדוע צריך לעשות הכול כדי למזער את הנזק. אם זה נשמע לכם מוכר ואם עמוק בפנים אתם כבר לא יכולים להתעלם מהעבודה שאתם סובלים, חוששים או ממש פוחדים לגורלכם, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. אין ספק שלהחליט שרוצים לתבוע קרוב משפחה בגין אלימות זה לא צעד פשוט מבחינה רגשית, אך מצד שני, לא פעם זו הדרך היחידה להציל את עצמנו. לכן כדאי שתבחרו לכם כבר עכשיו עורך דין פלילי ותפנו אליו, כי כל יום שאתם מחכים עלול להחמיר את המצב.

ציוד של בית משפט

מה יהיה תפקידו בפועל של עורך הדין?

מתלבטים כיצד יוכל לעזור לכם עוה"ד שאליו אתם מתקשרים? לא ברור לכם באיזה שלב של התהליך תרצו ליצור איתו קשר? אם כך, כדאי שתדעו שלמעשה עורך דין פלילי הוא איש המפתח בכל העניין. זה אומר שהוא האדם שירכז את כל החומר, ישאל אתכם אינספור שאלות וירצה להבין עד הפרט הכי קטן שיש איך נראית הסיטואציה שממנה אתם סובלים בבית. בהתאם לכל המידע שתמסרו לו הוא יוכל להכין את תיק התביעה ובצורה כזאת ניתן יהיה להתקדם הלאה. חשוב שתיקחו בחשבון את נושא החשיפה, שכן ברגע שאתם בוחרים לפנות לעו"ד פלילי בהחלט יכול להיות שתצטרכו להעיד בפני בית המשפט. הרבה פעמים זה הרגע הקשה ביותר עבור מי שמגיש תביעה בגין אלימות במשפחה, שכן בפני זרים עלינו לשטוח את כל מקרי האלימות שמהם אנחנו סובלים כבר שנים. מצד שני, אם לא תעשו זאת אין שום סיכוי שהתוקף ייתן את הדין על מעשיו ועלול להיות שתמשיכו לסבול עד שתוכלו לעזוב את הבית, אם בכלל.

לא כל עו"ד יתאים לביצוע המשימה

כולנו מודעים לכך שלא חסרים עורכי דין בישראל וחלק מהם עוסקים בתחום הפלילי. עם זאת, לא מכל עורך דין תוכלו לקבל שירות שכן לא כולם נותנים את אותו הליווי המשפטי ללקוחות שלהם. נתחיל בכך שלא אחת קורה שתזדקקו לעוה"ד שלכם בשעות הקטנות של הלילה, אם יקרה משהו חריג, ולכן חשוב לבחור בעו"ד פלילי שמבטיח להיות זמין עבור לקוחותיו תמיד. שנית, כדאי יהיה לבחור עו"ד שיש לו כמה שיותר ניסיון ובנוסף לכל אלה, עדיף שתעשו מחקר קטן אודות איש המקצוע שאליו אתם מתכוונים לפנות. האם לקוחות אחרים שלו יצאו מרוצים מהשירות שלו? כמובן שאתם לא חייבים להכיר אישית לקוחות קודמים של עוה"ד כי היום תוכלו למצוא אונליין חוות דעת אודות כל עו"ד מוביל. יש לקחת בחשבון גם את השאלה האם מדובר על עו"ד עם מוניטין בתחום או לא, כי לרוב כשלעורך הדין שלכם יש שם ומוניטין, זה אומר שהתהליך יהיה מהיר יותר. מומלץ לפנות כבר עכשיו לעוה"ד שבשירותיו אתם מעוניינים כי חבל לדחות את העניין ולסכן את עצמם לחינם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם