איך להוציא את מיטב הפיצויים מחברת הביטוח

במקרים בהם עברתם תאונה, בראש ובראשונה הנכם מודאגים מהמצה הבריאותי שלכם, וממהרים לוודא שלא נגרמו לכם חבלות כלשהן או לחילופין, פונים לקבל טיפול רפואי באם נגרם לכם נזק או פגיעה.

במושג "תאונה" הכוונה למשל להתנגשות רכבכם עם רכב אחר, פגיעה של רכב בהולך רגל, נפילה או החלקה במקום ציבורי כלשהו וכיו"ב.

אלמנט חשוב מאוד שאותו צריכים לבדוק בנוסף למצבכם הבריאותי לאחר התאונה, הוא זכאותכם לפיצויים שתהיו זכאים לקבל מחברת הביטוח (המבטחת אתכם) בשל הפגיעה או הנזק. לעיתים, הנזק כתוצאה מהתאונה יכול להיות אובדן כושר עבודה, היעדרות מהעבודה ואף נכות.

 

פעולות שיש לבצע על מנת לקבל פיצויים

במקרה של תאונת דרכים, יש להקפיד לקחת פרטים של הנהג (ופרטים של רכבו) המעורב בתאונה, יש לדווח למשטרה על התאונה ופרטיה ולקבל דוח משטרתי חתום.

בנוסף, יש לאסוף ולתעד כל חומר רפואי שאתם מקבלים שקשור לבדיקות ו/או טיפולים שעברתם בשל התאונה, כמו גם חוות דעת של מומחה או רופא לגבי מצבכם הבריאותי. דבר זה קריטי והכרחי על מנת שתוכלו לזכות בפיצויים מחברת הביטוח. אם לא יהיו בידיכם האסמכתאות והחומרים הרלוונטיים המעידים על מצבכם הרפואי בשל התאונה שקרתה, יהיה לכם קשה מאוד ואף בלתי אפשרי לקבל את הפיצויים.

 

פיצוי בשל תאונת עבודה

תאונה יכולה לקרות באופן פרטי או במסגרת עבודה (לפי הגדרות החוק המפרטות מה נחשב כתאונת עבודה). במקרה של תאונת עבודה (או מחלה שלקיתם בה כתוצאה מהמקצוע בו אתם עוסקים) הנכם עשויים להיות זכאים לפיצויים בגין פגיעה או נזק שקרו לכם כתוצאה מהתאונה, מלבד דמי הפגיעה/ הגמלה שתהיו זכאים לקבל מהביטוח הלאומי. לפיכך, תוכלו לפנות לתביעה מול החברה המבטחת של המעסיק או של מקום העבודה על מנת לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

 

 

סיוע ביעוץ משפטי לקבלת הפיצויים

באופן עקרוני, מטרתן של חברות הביטוח במקרים אלה, היא לא לשלם את הפיצויים או לנסות למזער את התשלום ככל הניתן. בנוסף, דיני ביטוח כוללים בתוכם סעיפים שונים ואף מורכבים, אשר ברוב המקרים, למי שלא עוסק בתחום יהיה קשה מאוד להבינם. לפיכך, במקרים של תביעה, נהוג ואף מומלץ להיעזר בגורם משפטי שיהיה בצד שלכם וילחם בשבילכם מול חברת הביטוח לקבלת הפיצויים. בד"כ נהוג לפנות לעו"ד אשר בקיא ושולט בתחום, שיוכל לנהל את התביעה באופן אפקטיבי מול חברת הביטוח, תוך מיצוי מלא של פוטנציאל גודל הפיצויים אותם יוכל התובע לקבל. משרד עורכי דין – אושיק אליהו בהקשר זה, מנהל תביעות רבות מול חברות ביטוח שונות והינו דוגל בגישה בלתי מתפשרת שעושה כל שביכולתה על מנת שהלקוח יקבל את מירב הפיצויים בתביעה מול חברת הביטוח. למידע נוסף לגבי משרד זה ולהתרשמות מתחומי עיסוקו ושירותיו, תוכלו לקבוע ולהיפגש עם עורך דין ביטוח.

.

שעון ומטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופת חיסכון ושטרות
עורך דין ביטוחים
איך להוציא את מיטב הפיצויים מחברת הביטוח

במקרים בהם עברתם תאונה, בראש ובראשונה הנכם מודאגים מהמצה הבריאותי שלכם, וממהרים לוודא שלא נגרמו לכם חבלות כלשהן או לחילופין, פונים לקבל טיפול רפואי באם נגרם לכם נזק או פגיעה.