איך ממשים זכויות ביטוח סיעוד באמצעות תביעות סיעוד?

חלית? נפצעת? מוכר לכם נכון? דעו לכם שממש לגיטימי לממש את הזכויות שמגיעות לכם מהביטוח הסיעודי. אז אם גם אתם רוצים לדעת איך עושים את זה – הכתבה הבאה היא בשבילכם.


זכויות? לי?

כן, לך.
באופן לא מפתיע, המון אנשים לא מודעים לזכויות אשר קיימות אצל אותם ביטוחים אשר נקנו מהם פוליסות בשנים האחרונות. יש כמות מכובדת של אנשים שיושבת בבית ואינה מודעת לכמות הכסף המטורפת שמחכה להם בביטוח הסיעודי. כל עולם תביעות סיעוד הוא עולם בעייתי שממש צריך לדעת איך לפעול איתו בצורה נכונה וחכמה.

ללא ספק רוב אזרחי מדינת ישראל משלמים לפחות פעם בחודש דמי ביטוח סיעודי כדי שבסופו של יום – יוכלו להבטיח לעצמם עתיד שקט ומכובד. חלק לא קטן הם הופכים סיעודיים ברבות הימים ונתקלים כמובן איך לא? בקושי במימוש הזעות לקבל את קצבת הסיעוד מחברת הביטוח. חשוב מאוד לדעת מהו אותו ביטוח סיעודי, ומי זכאי לו? איך בעצם תוכלו לדעת שאתם אכן מבוטחים וכמובן החלק המעניין – כמה כסף מגיע לכם מהסיפור? איך ממשים זכויות ביטוח סיעוד באמצעות תביעות הסיעוד בסופו של יום?


זה נפוץ מאוד

חשוב לדעת שמצב סיעודי הוא ממש לא נדיר, ולצערנו כל אחד במהלך חייו יכול להגיע למצב בו הופך סיעודי (תאונה, נפילה ואפילו זקנה) או כל דבר אחר. חשוב מאוד להיות מוכנים לאותו יום הדין – אם וכאשר יקרה.
במדינת ישראל, ישנם כמויות של אנשים שמוגדרים כ"סיעודיים". אך כתוצאה מהרפואה המתקדמת ביחס לעולם ומגמת העלייה בכל תוחלת החיים, גדל הסיכוי של כל אדם ולא משנה מי הוא – להפוך בסופו של יום לסיעודי. אין ספק שיש קושי עצום לעבור מאדם בריא שמתפקד מצוין, לאדם סיעודי שתלוי בזולת ובסופו של יום נזקק לסיוע של מטפלת. הזכויות בתביעה מול חברת הביטוח הוא עצום. הוא מתחיל מסכומים שמאוד תלויים בסוג הנכות\הפציעה ויכולים להגיע גם למימון טיפול בנפש\פיזי. ע"פ חוק הסיעוד שעודכן ב2019, כל אדם אשר עומד בתנאים שנקבעו זכאי לקבל גמלת סיעוד. הנתונים לאחרונה מצביעים שיותר מ-4 מיליון ישראלים עושים את זה באופן קבוע.

מהם הסוגים?

יש פוליסות שקשורות לסיעוד והן עוברות דרך קופות החולים. הקופות, מתקשרות באמצעות חברות הביטוח מציעות לחבריהן ביטוח סיעודי בעת הצורך. לרוב במסגרת של הביטוחים שישלימו את התהליך. בגדול, הן פוליסות כוללות שמתחדשות כמעט בכל שנה, וניתן ואף מומלץ לאתר את הפרטים שלהן בעזרת אתר האינטרנט של הביטוח הרלוונטי. מעבר לכך ישנן פוליסות קולקטיביות, פוליסות פרטיות ותוספות סיעוד כלק מקרנות הפנסיה.
דרשו את מה שמגיע לכם, אף אחד לא יודע לנבא את העתיד ומאוד חשוב להיות מוכן ומזומן לכל תרחיש, קבעו עוד היום שיחה עם סוכן ביטוח.

תביעות סיעוד

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם